Tuesday, May 7, 2013

4

Movements Vol.2



















Rating: 6.5/10
Sound Quality: Lossless
Format: Flac
Record Label: Perfect Toy
Year Released: 2006
Album Covers: Included
Pass: radiodada
Links: Click Here -->
Rapidshare (Part 1)-(Part 2)
Extra Links (Part 1)-(Part 2)

Note From Dada!
Γεια χαρά σε όλους και όλες και καλή μας άνοιξη.
Κάτι ιώσεις καραμπινάτες, κάτι η πολύ δουλειά (που παρεπιπτόντως τον τελευταίο που τρώει είναι τον αφέντη) κάτι λίγο που αμέλησα γενικότερα το blog και πλάκά-πλάκα έκλεισα ολόκληρο μήνα απουσίας.Τέλος πάντων.
Ελπίζω να "δικαιολογήσω" την απουσία μου με αυτή την ανοιξιάτικη, φωτεινή και απογειωτική συλλογή. Κατα την γνώμη μου αυτό είναι το καλύτερο volume απ' τα τρία πρώτα της σειράς (δεν έχω δυστυχώς ακούσει ούτε το vol.4 αλλά ούτε και το vol.5...προσεχώς...).
Αυτά το λίγα για την ώρα.
Καλά να περνάτε.

Σας φιλώ στο μόντεμ!

Radiodada 

ΥΓ. Έχω ποστάρει στο παρελθόν το Vol.3 της σειράς το οποίο μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Harmonica Paul - Motherless Child

Phil Flowers - If It Feels Good Do It


Funky Nassau - Bahama Soul Stew

4 Comments:

LYSERGICFUNK said...

MANY THANKS

avant-garde said...

absolutely great

Anonymous said...

Αντρεας εδω ,καλο χειμωνα να χουμε!

Unknown said...

Γεια σου φίλε Αντρέα!
Σόρρυ για την καθυστερημένη απάντησή μου, αλλά γενικά ήμουν και είμαι λίγο "εκτός"...
Να σαι καλά φίλε και θα τα ξαναπούμε σύντομα.
Καλή συνέχεια.
Χρήστος

Post a Comment